Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Anna Drangel - 14 juni 2010 08:25

    


Och var tog det här schampot vägen? Jag har letat och letat - ingenstans finns det för försäljning. Inser inte folk att detta är det överlägset bästa schampot som finns? Och då har jag provat de flesta sorter. Några andra schampon är okej, men inget har hittills slagit Herbal Essences. Det spelar ingen roll om du så väljer de där svindyra märkena. Herbal Essences rules. (Det är framförallt balsamet som är bra). 


Gav mig ut på jakt. Tänkte att PUB ändå borde ha lite utbud i sitt sortiment. Hon i kassan tittade på mig och sa att jag kanske kunde få tag på detta schampo på Ö&B. Jag kände mig helt knäckt. Istället flockas hyllorna av en massa skitschampon som Schwarzkoopfs Gliss och Head & Shoulder (som är skadligt för miljön). Har de skjutit VD:n på företaget som tillverkar Herbal Essences och kastat honom i Strömmen? Har de bombat alla fabriker som tillverkar detta schampo och tvångsförflyttat personalen? Ingen förvarning fick vi användare heller! Vi har inte kunnat bunkra balsam. Eftersom produkterna förut fanns i stort sett överallt är det lite konstigt att de bara dog ut på några veckor. Det var i typ samma veva som vulkanutbrottet på Island som detta schampo "dog ut".


Var på ICA-Maxi i helgen. Förut hade de 3 meter hylla med detta schampo med alla möjliga dofter och färger. Nu fanns det inte så mycket som en flaska kvar. Vad ska jag göra? Ska jag behöva beställa schampot på nätet? Eller ska jag behöva leva mitt liv med dåliga schampon och balsam? Då kan jag lika gärna tvätta håret med YES eller ta en tvål och köra i lite handkräm i håret efteråt...


Har märkt att det finns andra stackars själar därute som också saknar denna produkt och läste ett tips på var man eventuellt kan få tag på deras produkter - på Dollar Store. Och var finns nu denna butik??? Jag har ingen lust att sitta och ner till Kiviks Marknad för att köpa hårvårdsprodukter. Är det någon som har några råd?

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards