Alla inlägg den 6 september 2006

Av Anna Drangel - 6 september 2006 09:51

Marita Ulvskog menar att Folkpartiets dataintrång i sossarnas datorvärld var att jämföra med en våldtäkt. Usch då! Vi får hoppas att dom inte blir med barn. En liten blue bastard!

Av Anna Drangel - 6 september 2006 09:41

Här är dom! Dom har vuxit ordentligt under sommaren. På nätterna får dom sova inne, eftersom vi har en rävhona som gärna vill leka med dom. Hon har redan snott en kattleksak från dom - en liten färgglad strumpa med en pingla på. Den stack hon ut i skogen med och Enrico stack efter (han med vitt). Rävhonan kanske har egna ungar som inte har så roliga leksaker (bara pinnar och sånt). Enrico är inte ett dugg rädd för rävhonan utan vill gärna gå fram och nosa. Tony däremot fattar att de måste pinka in sitt revir och har börjat jaga iväg rävhonan när hon kommer. Vi får se om jag lyckas fota dom tillsammans.

Av Anna Drangel - 6 september 2006 09:34

Sparade fästingarna jag plockat från katterna i en burk. Här är dom rackarna! Tyvärr är min kamera inte den bästa och jag var lite darrig och oteknisk vid fototillfället... Jag var rädd att dom skulle krypa iväg. Den stora var inte riktigt lika snabb som den lilla om man säger så.Fästingarna påminner mig faktiskt om valrörelsen. Det röda och blåa blocket som suger blod ur varandra. Ena stunden är det sossarna som suger blod, nästa gång är det alliansen.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards