Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Anna Drangel - 15 maj 2007 21:20


Var kommer de alla ifrån? De där galna, sexualstörda männen. Läser i Expressen om en man som stått på Pressbyrån och onanerat. Medan folk har gått runt bland hyllorna och köpt sin lunchmat har han stått där med brallorna i golvet.


Ja,ja somliga demonstrerar och kämpar för allas lika rätt, medan andra står och onanerar.


Själv har jag varit utsatt för en blottare två gånger. Första gången var jag runt 13 år gammal och var på väg hem från skolan. Killen som blottade sig var inte med än några år äldre än jag, men jag kände inte igen honom från skolan. Det var isande kallt ute och snön yrde runt mig där jag gick på väg hem, med jackan hårt dragen kring midjan. Då, från ingenstans, dyker denna kille upp. Jag fattade först inte vad han höll på med. När jag tillslut förstod att jag hade att göra med en blottare sa jag till honom: "Du, jag tycker du ska stoppa in den där igen! Den är ju alldeles lila. Det där kan inte alls vara bra. Du kan få urinvägsinfektion!!!"


Han såg riktigt ynklig ut när han drog upp jylfen och lommade därifrån. Vadå? Hade han tänkt skrämma mig???


Den andra gången var det en lite äldre kille som följde efter mig in i porten när jag bodde i stan. Jag hade hunnit upp två trappor när han plötsligt stod där bredvid mig och onanerade helt öppet. Jag tittade på honom och sa: "Snälla du... Jag vill inte vara elak på något sätt, men om du på något sätt försöker göra mig upprörd har du kommit fel. Stoppa in den där igen och gå hem till dig istället." Killen såg... ja, lite snoppen ut.


Vad är en blottare ute efter egentligen? Skrämmas? Chockera? Kan en blottare utvecklas till en våldtäktsman? Någon som vet!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards