Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Anna Drangel - 15 augusti 2009 11:02

Idag ska jag iväg på fest i Norrtälje. Hos en kompis som flyttat från stan ut på landet. Det ska tydligen bli väldans massa människor. Justina som har festen med sin syrra och hennes man har t o m byggt en scen för att det ska finnas plats för lite musikunderhållning. Tar med mig en stärkare, guran och lite munspel så får vi se om det blir något spelande. Justina som jag spelat trummor med för många år sedan, är en av Sveriges bästa trummisar i mitt tycke - så det är alltid en ynnest att få spela med henne. Om dessutom Jenny Bohman kommer är det ju bara att lägga tillbaka munspelen i väskan - för där kan vi prata om munspelande. 


Till Justina har jag köpt en korg full med prylar från the English Shop. Eftersom hon ju är halvengelsk tyckte jag det kunde vara kul. (Varför jag skriver detta här då hon ännu ej fått presenten är för att jag vet att hon inte kommer att läsa min blogg idag. Hon har fullt upp!) TIll  Justinas syrra Gisela och hennes man (som firar 5-årig bröllopsdag) ska jag svänga förbi Tyresö C och köpa lite prylar från Body Shop.  


Det ska bli superkul att gå på fest. Har inte hunnit byta strängar på min gitarr, men de gamla strängarna rasslar nog på ganska bra ändå.


VIll också gärna berätta för er som läser min blogg att ni gärna får komma till Rosenhill den 27 augusti på skördefest. Då spelar nämligen en hel massa människor (bl a jag) i en av ladorna. Det ska också bli hur kul som helst. Läs mer om Rosenhill under denna länk:




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards