Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Anna Drangel - 19 februari 2007 10:46

Man har ju hört talas om 10000 meters klubben några gånger, så det är väl inte helt ovanligt. Det kanske borde finnas en toalett för varje sort...Läste i AB och Exp att Ralph Fiennes hade haft sex med en flygvärdinna på flygplanstoan. Det hade tydligen tänt till ordentligt och hon kunde inte motstå honom, säger hon till tidningen. Så även om hon var i tjänst så släpade hon alltså in honom på toan. Många passagerare hade tydligen hört deras kärleksakt ute i planet.Jag bara undrar... 1.Hur i helvete kan någon vilja ha sex på en flygplanstoalett??? Dessa toaletter måste vara en av Guds bortglömda platser. Mer osexigt kan det liksom inte bli. 2. Om man nu väljer att ha sex med en passagerare, på en flygplanstoa, i tjänst - skulle man inte försöka vara lite tyst då?3. Okej att man är sugen på sex, men detta tyder ju på någon sorts okontrollerad apmentalitet. Det förvånar mig i och för sig inte. Jag har alltid tyckt att människor i största allmänhet liknar apor mer än människor.4. Och så den sista men den svåraste saken att förstå. Hur i helvete kan man vilja ha sex med Ralph Fiennes? Han ser ju ut som en misslyckad klon av Kevin Kostner. (Nej förresten jag ångrar mig. Han är som en lyckad klon av Svennis, men det gör inte saken bättre...)

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards